» » ЕКСКЛЮЗИВНИЙ МАГАЗИН – ОСОБЛИВИЙ ВИБІР СМАКУ І ЯКОСТІ

ЕКСКЛЮЗИВНИЙ МАГАЗИН – ОСОБЛИВИЙ ВИБІР СМАКУ І ЯКОСТІ

Фірмовий магазин № 30 "М'ясна Лавка", розташований на вул. Соборною найбільшою мірою відображає різноманітність продукції «Кременчукм'ясо». А це близько 300 видів ковбас, м'ясних делікатесів, напівфабрикатів. Загалом тут для покупця пропонується понад 2500 найменувань різної продукції – від хлібобулочних та молочних виробів до вишуканих вин та сирів. І хоча магазин у самому центрі міста орієнтований в основному на елітного покупця, ціновий діапазон універсальний – можна придбати і недорогий товар, а можна і побалувати себе та свою родину до свят найсмачнішими та найдорожчими делікатесами та напоями. Але мене, як людину, яка дивиться очима звичайного покупця, найбільше порадували факти, про які ми багато говорили із завідувачкою магазином Людмилою Тимошенко – у фірмовому магазині дається 100% гарантія, що вся м'ясна продукція зроблена та зберігається за всіма необхідними вимогами стандартів якості. А це основний показник для того, хто бажає придбати такий делікатний товар, як м'ясо чи ковбаса. Отже, розповідь про роботу нашої фірмової торгівлі, що також є обличчям нашого підприємства, починаємо з інтерв'ю.  

Успішний початок роботи залежить від людського чинника, командної роботи. Людмило Олександрівно, розкажіть, з кого і чого починався 30-й магазин?

 — Я не можу сказати, як це відбувається в інших, але ми відкривали магазин у листопаді 2012 року з великим задоволенням, навіть не побоюсь висловлювання – з особливим трепетом. Це тому, що ми не просто окремий магазин, що відкривається підприємцем, - за нами стояла найпотужніша підтримка служб всього м'ясокомбінату. Магазин від початку ремонтних робіт приміщення і до урочистого відкриття зробили за 5-6 місяців. Працівники РМЦ, РКЦ, компресорного цеху та багато інших служб заводу ідеально продумали технічне оснащення магазину. Над внутрішнім стилем працював професійний дизайнер, а згодом ми вже вносимо вдосконалення. Сьогодні колектив магазину налічує 17 осіб, із п'ятьма з них ми з самого відкриття – Олена Гамза, Людмила Коробка, Наталія Ходонюк, Інна Золотарьова, Олександра Скорик. Це наш кістяк, але й інші, хто прийшов до нас пізніше, також цінують свою роботу, пишаються тим, що працюють у системі «Кременчукм'ясо». А це відображається на роботі – молодий та здоровий колектив привітний та доброзичливий. Про себе скажу, що працюю на підприємстві вже дуже багато років – починала звичайним працівником у забійному цеху, працювала в кулінарії заводу, потім запропонували посаду завідувачки 13 магазинів. А п'ять років тому Ірина Анатоліївна сказала про плани відкрити магазин на Соборній, і мені пропозиція очолити його була особливою честю. Після відкриття «М'ясної Лавки», окрім різноманітності нашої м'ясної продукції, ми завезли ексклюзивний товар вітчизняного виробника та імпорт. Для нашого міста це було дуже незвично – люди приходили, милувалися залою, дивувалися безлічі незнайомої дорогої продукції. Згодом у нас з'явилися свої солідні покупці, а також ми стали брати до уваги бажання середнього покупця, ще більш урізноманітнивши товар – завезли європейські вина, сири, чай, каву, солодощі та багато іншого.

 - Розкажіть детальніше, який у Вас покупець, як Ви працюєте з людьми, формуєте попит? 

— Покупець є кінцевим споживачем нашої продукції, тому ми дуже цінуємо та поважаємо своїх покупців, ми пам'ятаємо про нашу головну мету – задоволення інтересів покупців. У нас є постійні покупці, які люблять продукцію лише ТМ «Фарро». Вони висловлюють свою думку щодо смакових якостей, висловлюють побажання. Приміром, кажуть, що хотілося б цю ковбаску гостріші, солоні, або навпаки. Ми завжди реагуємо, говоримо про побажання людей із начальником торговельного відділу, ковбасного цеху, технологами комбінату, і вони завжди до нас дослухаються. Звичайно, ми робимо аналізи продажів, бачимо, що в нас краще продається, що гірше. Допустимо, саме з огляду на побажання покупця, ми значно розширили асортимент напівфабрикатів. Оскільки наш магазин славиться сервісним обслуговуванням, ми завжди готові дати будь-яку інформацію покупцеві про продукти, наприклад, даємо поради щодо приготування того чи іншого напівфабрикату. За заявками покупця ми стали готувати для них фарш, для цього придбали м'ясорубку, а згодом хочемо, щоб для цього у нас була професійна м'ясорубка. Також у магазині постійно проводяться різноманітні акції, іноді – дегустації. Для постійного вдосконалення методів роботи ми переймаємо досвід наших колег – їздимо до Києва, дивимося, як вони працюють над асортиментом товарів та викладкою у Good Wine & Good Food, Wine Time, УльтраМаркет та інших. Незабаром ми плануємо додати зміни і до дизайну нашого магазину! 

— А що у Вас новенького у м'ясній продукції, сирі, винах, що особливо сподобалося людям? 

— Магазин «М'ясна Лавка» № 30 – це продаж ексклюзивних делікатесів, багато з яких можна придбати лише в мережі наших магазинів. З гордістю говорю, що у нас є абсолютно вся можлива м'ясна продукція. Реалізація м'яса та напівфабрикатів дуже залежить від сезону. Взимку, наприклад, це котлети, тефтелі, млинці, фарш. Зараз почався час пікніків, звичайно, дуже добре купують шашлик, різні стейки, домашні ковбаски. Із нового цього сезону у нас з'явилися ковбаски для гриля, ковбаски з сиром для гриля, ковбаски «Прованс», напівкопчені ковбаси «На дровах», «Фермерська». Люди пробують, їм подобається. Особливо хороші відгуки ми чуємо про нову свиняче-курячу сиров'ялену ковбасу «Пармазель». Зробили пробну партію, і тепер люди постійно питають її. Це дуже приємно – чути такі відгуки! Всі покупці звертають увагу, що у нас багато якісних твердих сирів на будь-який смак та ціну. До питання пропозиції покупцю сирів ми маємо особливу увагу, а кожен продавець може дати докладну інформацію про будь-який вид сиру, ми спеціально готуємося до цього. Останнім часом, вивчивши пропозиції, ми завезли до магазину ще кілька дуже смачних видів сирів – це Баварія Блю, Бергадер, Брі, Злата Нива (на фото). Із задоволенням розповім про деяких: «Баварія Блю» – м'який сир із благородною білою та блакитною пліснявою, має ніжний вершковий смак, був створений у 1972 році. Свого часу поєднання білої цвілі зовні та прошарку блакитної плісняви культури у середині сирної маси було справжньою інновацією на європейському ринку сирів, яке представила компанія Бергадер. Цей сир чудово доповнить як легкий сніданок, так і обід та вечерю, стане незамінним для приготування гарячих закусок, запіканок, десертів та витончених соусів. 

А ось ще – сир «Брі» — м'який сир із коров'ячого молока, який отримав своє ім'я під назвою французької провінції, розташованої неподалік Парижа. Для сиру Брі характерний блідий колір із сіруватим відтінком під «благородною» білою пліснявою. Обов'язково перед вживанням сир Брі необхідно вийняти з холодильника і дочекатися, поки він нагріється до кімнатної температури.

Алкоголь, як і м'ясо, у «М'ясній лавці» є на будь-який смак. На особливу увагу заслуговують десятки і десятки сортів вин. Наприклад, вина з Франції - "Барон", "Шате", "Жан Поль", "Жарден дю Рой"; Італії – “Сізіріні”, “Сан Сімон”, “Сан Орсола”; з Грузії – Палавані, Катрулі Вазі, Міміно; з України – «Інкерман», «Вілла Крим» та багато інших.

 — У нас на «Кременчукм'ясо» велике значення приділяється контролю за якістю продукції. Яке продовження ця робота в магазині? 

— Так, одним із головних фактів, на якому ми акцентуємо увагу покупців – ми точно гарантуємо, що наша продукція пройшла весь необхідний контроль, під час перевезення дотримувалися усі санітарні норми, вологість та температура. У магазині ми маємо спеціальні шприци, якими ми визначаємо температуру привезеного з м'ясокомбінату м'яса. І якщо б температура не відповідала вимогам, ми б підняли тривогу і не прийняли б її на прихід, але такого ще не було. У магазині ми дотримуємося умов зберігання свіжого м'яса, знаємо чітко терміни реалізації - це 2-3 дні. Нас технічно підтримує всі необхідні нам служби м'ясокомбінату – холодильний цех, ОПВК. Наприклад, трохи впала температура холодильників – і через 15 хв. у нас все вже налагоджено. Так само і з дрібним і великим ремонтом - всі наші служби тут же на підхваті. А цим фактом може похвалитися далеко не кожен продуктовий магазин, а тим паче ринок. Взагалі, що стосується термінів реалізації продукту – ручаюся, у нас немає жодної простроченої сосиски, ковбаси та іншого товару – тут ми дуже суворі, це наша репутація, яку ми дуже бережемо. 

Тож з великим задоволенням та гордістю запрошуємо відвідати магазин «М'ясна Лавка» та придбати якісні та смачні продукти та гарний настрій!